Friday, February 3, 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Saya boleh merekacipta suatu program menggunakan microsoft excel utk kegunaan anda. Samada anda ingin saya membuat satu program utk mengira bajet dan forecast kedai runcit anda atau utk mengira kos pembelian bahan mentah bagi restoran anda.


Memang betul anda boleh mengira sendiri menggunakan kalkulator. Tetapi kenapa perlu bersusah payah sekiranya anda memiliki program yg boleh menjimatkan masa. Hanya masukkan data dan dapatkan result dlm sekelip mata.

Sekiranya anda mahu saya membuat program pengiraan menggunakan formula kejuruteraan bagi tujuan peribadi atau perniagaan anda, saya juga akan menerimanya.

Jika berminat atau sebarang pertanyaan, hantarkan email ke -->> jimmyajim@gmail.com

Saya akan hantarkan quotation melalui reply.
Utk pengetahuan anda, saya memerlukan data dan informasi drpd anda sebelum boleh merekacipta program tersebut.
Harga yg saya tawarkan bermula drpd RM50.00 bagi setiap program/calculation dan bergantung kpd kompleksiti data yg anda berikan.

Berikut adalah sampel program yg saya cipta utk membuat pengiraan ketebalan rekaan sesuatu pengandung tekanan@pressure vessels



Boleh download sampel kat sini --->>
http://www.ziddu.com/download/18478830/Sample.xls.html

Jika berminat atau sebarang pertanyaan, hantarkan email ke -->> jimmyajim@gmail.com

0 comments:

Popular Posts