Thursday, April 3, 2014

Inilah gambar aku masa masuk hospital akibat demam denggi hujung tahun lepas. Aku ditanggung oleh insurans Prudential. Aku masuk sini 20hb Disember dan discaj pada petang 25hb Disember 2013. Bil berjumlah RM2800.00 ditanggung oleh pihak insurer. Aku bayar RM8 je utk kos pentadbiran hospital.


Hospital Columbia Asia, Bandar Puteri, Puchong
Bilik harga RM190.00 Single room
Elaun hospital RM100.00 per day



Bilik ada air-cond. Tapi aku rasa sejuk sangat jadi aku maintain kat controller suhu 25 degree Celcius




Tengok TV je la kerja aku setiap masa. 5 hari aku rasa bagaikan 5 minggu lamanya


Tempat lepak family aku bila datang melawat


Air suam dan air panas ni setiap hari dua kali nurse tukar utk aku
 Katil tempat aku baring boleh adjust ikut keselesaan aku. Buatan Malaysia tu.
                                       Dalam bilik ada bilik air. Tak payah susah2 nak keluar

                      Shower yg aku tak pernah gunakan langsung sepanjang duduk kat sini




Duduk hospital 5 hari boleh dapat RM500.00. Gaji aku kat ofis jalan macam biasa sepanjang aku sakit pasal aku claim m.c. sepuluh hari


Sesiapa yg belum ada medical card, boleh hubungi aku dgn segera pasal aku jadi agen insurans sepenuh masa skg ni

Hazim - 012-3874446 (Call / sms / whatsapp)


0 comments:

Popular Posts