Thursday, February 17, 2011

Adakah anda ingin memiliki blog, tetapi tidak ada masa utk membuat blog anda sendiri? Anda tidak mahu memeningkan kepala untuk membuat blog anda sendiri? Saya ada caranya!

Saya bercadang utk menawarkan khidmat membina blog bagi mereka yg berminat.



Siapa yg memerlukan blog?

1. Peniaga yg mahu mengembangkan perniagaan dan memasarkan produk secara online

2. Orang perseorangan yg mahu memiliki blog, tetapi tidak tahu cara utk memulakannya

Apa yg anda perlu tahu pasal khidmat saya?


1. Bayaran yang dikenakan hanya RM50.00 sahaja.

2. Platform/domain yg akan saya gunakan utk blog anda ialah blogspot sahaja (buat masa ini) kerana ini adalah free domain.

3. Saya tidak akan mengambil sebarang wang pendahuluan. Selepas blog anda siap, barulah anda boleh membuat pembayaran. (Bank-in melalui maybank) Selepas itu, barulah saya akan beri username dan password kepada anda, dan anda boleh tukar password tersebut.

4. Selepas blog anda siap, ianya akan menjadi milik anda sepenuhnya dan anda bertanggungjawab utk menguruskan blog tersebut. Namun, anda masih boleh menghubungi saya jika memerlukan bantuan.

5. Anda perlu menghantar email kpd saya tentang butir-butir yg anda ingin letak di dlm blog tersebut seperti produk yg ingin dipasarkan dan gambar-gambarnya.

6. Tentang design blog tersebut akan saya lakukan sendiri termasuk meletakkan widget seperti kalendar, chatbox dan sebagainya. Saya akan preview kpd anda terlebih dahulu bagi mendapatkan komen supaya blog tersebut mengikut cita rasa anda.

7. Saya akan publishkan blog anda ke semua enjin pencarian seperti Google dan Yahoo! Pendaftaran utk Nuffnang juga akan dilakukan jika terdapat permintaan.

8. Saya hanya akan berurusan melalui email dan Skype! Sekiranya berminat sila tinggalkan email anda di ruangan komen atau hantarkan pertanyaan melalui email ke jimmyajim@gmail.com .

Anda boleh melihat contoh blog saya di bawah:

Aku masih di sini


Anime-maniac

0 comments:

Popular Posts