Saturday, July 4, 2015


Kat screenshot di atas adalah senarai games yg aku simpan dlm hard disk aku buat masa ni. Sebenarnya ada banyak lagi tapi kebanyakan games lama2 aku dah burn terus dlm DVD

Kepada sesiapa yg berminat nak beli games di atas, aku jual satu game RM5.00, tak kira berapa besar pun saiznya. Kira ok la drpd beli kat kedai satu DVD RM10.00 - RM15.00. Yeah!! Download PC Games cara senang dan murah! is in town...

Kalau macam game Metal Gear Rising Revengeance tu je dah 3 disc, bermakna kena bayar antara RM30.00 - RM45.00 kalau beli kat kedai. Aku jual RM5.00 je.

Urusniaga hanya sekitar Kajang dan Bangi sahaja. Boleh jumpa kat kedai makan atau restoran makanan segera. Bawa laptop sendiri utk aku transfer games ni. Yang duduk luar kawasan, boleh juga tapi korang kena datang KL. Contact aku utk buat appoinment. Inilah dinamakan Download PC Games cara senang dan murah!




0 comments:

Popular Posts